26 квітня 1986 року на Чорнобильській АЕС сталася   наймасштабніша техногенна катастрофа в історії людства.

       Трагедія, спричинена вибухом на її четвертому енергоблоці, не має аналогів за обсягами забруднення природного середовища, негативного впливу на здоров’я та психіку людей, їхній побут і соціально-економічні умови життя.

    26 квітня – є днем пам’яті про найбільшу техногенну катастрофу та вшанування героїзму пожежників, експлуатаційного персоналу ЧАЕС, військовослужбовців, будівельників, учених, медиків, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на . Подвиг цих людей назавжди записано до літопису людської мужності, він навічно залишиться у пам’яті українського народу.

     

     

       «Ми – одна родина. Школа. Учні. Батьки» – під таким гаслом у Херсонській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів №14 Херсонської міської ради пройшли батьківські збори у режимі онлайн з використанням можливостей платформи Zoom.

       Під час зборів обговорювали особливості дистанційного навчання, правила дистанційної комунікації, організацію закінчення навчального року.

       Батьки мали змогу поставити запитання директору, отримати рекомендації від психолога закладу освіти щодо запобігання конфліктів в сім’ї під час самоізоляції, підтримання потрібної атмосфери та почути про техніку безпеки під час карантину від класних керівників.

       Таким чином, під час карантину в закладі освіти продовжують освітній процес і співпрацю з батьками.

     

           Незважаючи на карантин, за традицією  в нашому закладі освіти 16 квітня проходить «Чистий четвер». І хоча у нас зараз немає можливості зібратися і працювати всім разом, великою шкільною родиною, традиції порушувати не хочемо.
                                       

    Тому всі взяли активну участь у цій важливій справі. Кожна родина приводила до ладу своє помешкання,  щоб рідний дім був привабливим, красивим і затишним, треба турбуватись про нього, бо кожному хочеться, аби у його домі було якнайкраще. А для цього треба добре потрудитись!

         Цей «трудовий десант» ще більше згуртував шкільну родину  і вкотре переконав, що разом ми сила, яка може все!

    Відеозвіт 4А

    ХЕРСОНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ №14

    ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

     

    НАКАЗ

     від  05.03.2020                                                                                                                                                                                                 № 

     

    Про затвердження рішення

    педагогічної ради

     

         Відповідно до рішення педагогічної ради від 05.03.2020 року протокол № 2   

     

    НАКАЗУЮ:

     

    1. Затвердити перелік підручників для учнів  3 класу:

    Назва

    підручника

    Автор

    Замовлено:

     для учнів

    для вчителів

    1

    Українська мова та читання

    Пономарьова К.І. (частина 1), Савченко О.Я. (частина 2)

    65

    2

    2

    Мистецтво

    Рубля Т.Є., Мед І.Л., Щеглова Т.Л.

     

    65

    2

    3

    Англійська мова

    Губарєва С.С., Павліченко О.М.

    65

    2

    4

    Математика

    Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.

    65

    2

    5

    Я досліджую світ

    Бібік Н.М., Бондарчук Г.П. (частина 1),

    Корнієнко М.М., Крамаровська С.М.

    (частина 2)

    65

    2

     

    2.Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи  ЛУШНІКОВУ Світлану.

     

     

     

                            Директор школи                                 Оксана ГЕРАСИМОВА

     

                            З наказом ознайомлена                      Світлана ЛУШНІКОВА

     

     

    ХЕРСОНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ №14

    ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

     

    НАКАЗ

     

    від  03.04.2020                                                                                                                                                    № 

     

    Про затвердження рішення

    педагогічної ради

     

         Відповідно до рішення педагогічної ради від 03.04.2020 року протокол №3    

     

    НАКАЗУЮ:

     

    1.  Затвердити перелік підручників  для учнів  7 класу:

    Назва підручника

    Автор

    Замовлено:

     для учнів

    для вчителів

    1

    «Всесвітня історія »

    Гісем О.В., Мартинюк О.О.

    60

    1

    2

    «Історія України»

    Гісем О.В., Мартинюк О.О.

    60

    1

    3

    «Інформатика»

    Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І.

    60

    2

     

      

                             Директор школи                                 Оксана ГЕРАСИМОВА

     

                            З наказом ознайомлена                      Світлана ЛУШНІКОВА

     

     

    ХЕРСОНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ №14

     ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

     

    НАКАЗ

     

    від 30.03.2020                                                                                     №

     

    Про продовження обмежувальних

    заходів у Херсонській загальноосвітній

    школі І-ІІ ступенів №14

    Херсонської міської ради

    у період карантину

     

    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 року № 239 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України», наказу управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації від 27.03.2020 року № 14 «Про продовження обмежувальних заходів у закладах освіти Херсонської області  у період карантину», рішення міської комісії з питань ТЕБ та НС від 26.03.2020   № 15, наказу управління освіти Херсонської міської ради від 30.03.2020 року №61-Т «Про продовження обмежувальних заходів у закладах освіти міста у період карантину»

     

    НАКАЗУЮ:

     

    1. Продовжити тимчасове призупинення освітнього процесу з 04.04 по 24.04.2020 року.
    2. Продовжити гнучкий (дистанційний) режим роботи працівників закладу освіти.
    3. Продовжити опанування навчального матеріалу з елементами дистанційного навчання.
    4. Всі працівники закладу освіти зобов’язані бути на зв’язку у робочий час.
    5. До 10.04.2020 року зареєструватись на платформі ZOOM.
    6. Кожну п’ятницю проводити наради при директорові на платформі ZOOM.
    7. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Світлані ЛУШНІКОВІЙ аналізувати та контролювати щоденно виконання навчальних програм та результати навчання учнів здобутих під час карантин.
    8. Відповідальній за дистанційне навчання з використанням елементів дистанційних технологій в закладі освіти ДРИМЧЕНКО Олександрі:
    9. Проводити постійний моніторинг (кожного четверга) роботи вчителів на платформі VS-9.com

    8.2. До 10.04.2020 року проконтролювати приєднання педагогічного колективу до платформи ZOOM.

    8.3. Своєчасно виставляти інформацію на веб-сайт закладу освіти щодо дистанційного навчання з використанням елементів дистанційних технологій.

    1. 9. Вчителям-предметникам:

    9.1. Забезпечити опанування навчального матеріалу та виконання навчальних програм.

    9.2. З метою запобігання перенавантаження учнів при визначені  об’єму домашніх завдань, дотримуватися санітарних норм, визначених чинним законодавством.

    9.3. Кожного четверга з 12.00 до 13.00 надавати інформацію щодо роботи на VS-9.com на електрону адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    9.4 Щочетверга до 15.00 надавати індивідуальний план роботи на тиждень директору закладу освіти на електрону адресу  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    9.5. Продовжувати кожного дня надавати на електрону адресуЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. домашні завдання та відео уроки з посиланням  для  веб-сайту закладу освіти.

    1. Класним керівникам:

    10.1. Щочетверга з 13.00 до 14.00 надавати інформацію ДІЖУР Наталі щодо моніторингу стану здоров’я учнів закладу освіти в телефонному режимі.

    10.2 До 06 числа, починаючи з квітня  2020 року, на період карантину внаслідок гострої респіраторної хвороби COVID-19, надавати ДІЖУР Наталії на електрону адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , списки сімей внутрішньо переміщених осіб, учасників АТО/ООС, малозабезпечених сімей, сімей, які перебувають  у складних життєвих обставинах, опікунів дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, діти яких мають право на отримання безкоштовного гарячого харчування в закладі освіти .

    1. Соціальному педагогу ДІЖУР Наталії:

    11.1 Щочетверга о 15.00 узагальнювати та надавати інформації щодо моніторингу стану здоров’я учнів закладу освіти в телефонному режимі директору закладу освіти.

    11.2  До 08 числа, починаючи з квітня  2020 року, на період карантину внаслідок гострої респіраторної хвороби COVID-19, надавати в електронному вигляді (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.), списки сімей внутрішньо переміщених осіб, учасників АТО/ООС, малозабезпечених сімей, сімей, які перебувають  у складних життєвих обставинах, опікунів дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, діти яких мають право на отримання безкоштовного гарячого харчування в закладі освіти .

    1. Секретарю школи КУДІНІЙ Яні:

    12.1 Контролювати надходження інформації на електрону пошту школи Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

    12.2 Відповідати за своєчасне інформування директора закладу о важливих електронних листах.

    1. Завгоспу закладу освіти ЄРЧЕНКО Олександру:

    13.1.  Продовжувати забезпечувати проведення відповідними службами закладу освіти комплексу робіт щодо підтримання функціонування інженерних споруд, мереж, комунікацій, а також необхідного температурного режиму у закладі освіти.

    • Утримувати прилеглу територію в належному санітарному стані.
    • Взяти під особистий контроль роботу сторожів.
    • Скласти гнучкий режим роботи технічного персоналу на період карантину.
    • Вжити заходи щодо збереження майна закладу освіти.
    • Забезпечити проведення санітарно профілактичних заходів в закладі освіти.
    • Здійснювати мінімальне використання енергоносіїв, водоресурсів.
    • Під час тимчасового припинення занять забезпечити безперебійне тепло, енерго-, водопостачання та водовідведення
    • Продовжувати забезпечувати надійну роботу діючих вентиляційних систем та ліквідацію протягів в закладі освіти.
    • Про факти призупинення тепло -, енерго-, водопостачання закладу освіти, виникнення аварій на опалювальних системах та котельні, відсутності теплоносіїв від постачальників, відключення від газо- та електропостачання невідкладно повідомляти управління освіти (тел. 35-42-09). При виникненні аварійної ситуації вживати відповідні заходи. 
    1. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

     

               Директор школи                                                    Оксана ГЕРАСИМОВА

    З наказом ознайомлені:                                                    Олександр ЕРЧЕНКО

    Світлана ЛУШНІКОВА

    Оксана ПІДЛУБНА

    Наталія ДІЖУР

    Ольга МАКЄЄВА

    Анастасія КОВАЛЕНКО

    Інеса ДУБОВСЬКА

    Ірина КОВЕРДЮК

    Вероніка АНДРЮЩЕНКО

    Наталія ПЕТРУНЬКО

    Оксана САВЧЕНКО

    Вера ДЗЬОБА

    Світлана МАЦЕНКО

    Олена КУРИЛЕНКО

    Марина ЧЕРЕВАНЬ

    Марина ЗАПОРОЖЕЦЬ

    Дар’я САВЧЕНКО

    Альона ЯЦЕНКО

    Тетяна ВЛАСЕНКО

    Олена ЛИСЕНКО

    Олександра ДРИМЕНКО

    Ольга БУГАЄНКО

    Олександр БІТКО

    Любов МАСЛОВА

    Любов КУЛЬ

    Микола БАРДАДИМ

    Ганна СЛОБАДЯН

    Олена ІВАШЕЧКІНА

    Микола ГОМАН

    Тетяна РЕШЕТНЬОВА

    Олена КУРИЛКО

    Володимир КОЗКА

    Катерина ЧИХУН 

    Наталя УЛИЦЬКА

    Андрій ПЛОТНІКОВ

    Ірина ДАХНО

    Ніні ХОМЕНКО

    Надія ОПРИШКО

    Ірина РИЧАК

    Інна КОЛЕСНІЧЕНКО

    Анжеліка СТАРОДУБЕЦЬ

    Алевтина КРАВЧУК

    Яна  КУДІНА

    Ольга МАРКОВА

     

     

    Украина,   Херсон,  вул. Гетьмана Сагайдачного, 20
    22-41-89, 26-33-39

    Херсонська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №14 © 2019